• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp, är den för liten?

Apan75

Breitling
Som titeln lyder, är klockan för liten för min arm?
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    100.5 KB · Visningar: 602

Wiliamo

Panerai
Inte alls för liten. Skulle snarare säga att det var en ganska optimal storlek för din arm, iaf baserat på bilden :)
 

Apan75

Breitling
Tack för svar!
Alltså, den här sidan. Man slänger ut en fråga och några minuter senare så har man fått flera, seriösa och trevliga svar
 

Oew

Rolex
Inte alls för liten! Så fort du vänjer dig vid storleken kommer du inse att 36-39 är de bästa storlekarna!
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Känns klockan för liten så är den för liten.. Det samma gäller om den är förstor. Det viktigaste är att du är nöjd!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Det finns inget objektivt svar på frågan. Om du tycker att den är för liten så är den för liten (för dig). Om jag tycker att den är för liten? Nej det tror jag inte att jag tycker, ser inte konstigt ut. Men det viktiga är ju vad du själv tycker, känns klockan inte riktigt bra så är den nog inte riktigt bra.
 
Topp