• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp att hitta detta Nato band!

Acke

Breitling
Hej
Jag skulle vilja hitta detta Band. Jag har suttit o Googlat o letat hur länge som helst. Jag har hittat liknande men inte exakt detta. Vet någon var jag kan beställa ett som ser exakt ut som detta i färg o design.
Tack för hjälpen.
tumblr_m92qekvKv31qzleu4o1_500.jpg
 

Acke

Breitling
Tusen tack för hjälpen. Det gick ju undan när man bad om hjälp.

Jag har inte tänkt på att det kanske kommer att lyfta klockan från handleden. Jag kankse ska ta o fundera om lite då.
 

Kloker

Cartier
Nä nu blir jag lite moloken. Råder det konsensus på forumet att Nato läder är obärbart?

Jag hade ju spanat in Tudor sub + läder Nato som min inkörsport till klockvärlden. Någon som har den kombon? Kanske en bild på hur den bygger mot handled?
 

Sorubim

Audemars
Jag har själv aldrig prövat ett Nato av läder. Men ett "2-rings" Nato borde ju funka bättre, då slipper du dubbla bandtjockleken under klockan. Det gör stor skillnad på vanliga Nato och Zuluband av nylon. Jag har klippt bort den säkerhetsflärpen på flera av mina för att göra om dom från 3-rings till 2-rings.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Nä nu blir jag lite moloken. Råder det konsensus på forumet att Nato läder är obärbart?

Jag hade ju spanat in Tudor sub + läder Nato som min inkörsport till klockvärlden. Någon som har den kombon? Kanske en bild på hur den bygger mot handled?

Singularstraps.se har kanonsköna lädernaton som är mycket tunnare som jag tycker fungerar kanon :)
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Nä nu blir jag lite moloken. Råder det konsensus på forumet att Nato läder är obärbart?

Jag hade ju spanat in Tudor sub + läder Nato som min inkörsport till klockvärlden. Någon som har den kombon? Kanske en bild på hur den bygger mot handled?

Inte alls - men det måste vara ett riktigt bra (tunt) skinn.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Annars kanske du kan dra lädernatobandet med s.k. "Down-under" (eller vad det nu var det kallades), så får du inte dubbelt under boetten.
 
Topp