• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp att välja klocka för ca 7000kr

MånsT

Rolex
Visodate kanske? Kostar dock "bara" ~4000. (Lånad bild)
IMG_4528.jpg
Jävlar vilka korta visare, minutvisaren når ju bara precis ut till timmarkeringen.
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Maurice är ett trevligt märke om du frågar mig men dessvärre inte lätt att få något hyfsat i prisklassen..
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor

herr_doktor

Breitling
Tack för alla tips! Har inget riktigt presentkort utan ett personligt tillgodo som jag dessvärre inte kan sälja! De har inga G-shock så dom faller bort. Tror jag vet ungefär vad jag är ute efter nu; En vattentät klocka som jag kan ta till stranden o repa utan ångest :D så just nu är certina ds action diver och Inox favoriterna..
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Tack för alla tips! Har inget riktigt presentkort utan ett personligt tillgodo som jag dessvärre inte kan sälja! De har inga G-shock så dom faller bort. Tror jag vet ungefär vad jag är ute efter nu; En vattentät klocka som jag kan ta till stranden o repa utan ångest :D så just nu är certina ds action diver och Inox favoriterna..

Bra val, du lär bli nöjd med vilken som helst av dom. Inoxen är verkligen en tank som borde tåla det mesta.
 

Subby

Rolex
Tack för alla tips! Har inget riktigt presentkort utan ett personligt tillgodo som jag dessvärre inte kan sälja! De har inga G-shock så dom faller bort. Tror jag vet ungefär vad jag är ute efter nu; En vattentät klocka som jag kan ta till stranden o repa utan ångest :D så just nu är certina ds action diver och Inox favoriterna..

Värt att kolla. :)
image.jpeg
 
Topp