• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp! Behöver tips på nästa köp!

emilarne

Cartier
Hej alla glada!

Jag har fastnat helt i letandet på nästa hugg...

Vill ju prova något nytt men finner mig själv gå igenom allt jag redan ägt för ideér, KONTRAPRODUKTIVT JÖÖ!

Jag tror jag vill ha: :bag:
Budget: 10-30k
Nytt eller beg. (inte vintage)
Har tittat lite på AT-Skyfall, JLC master control och SS capital så nåt åt det hållet?

Vill inte ge allt för strikta riktlinjer då min historik visar att det sällen slutar med att jag köper nåt i stil med det jag trodde inledningsvis :D

Så, vad har ni för tips?
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Zenith gör trevliga klockor

03_2010_681_21_C493_3.jpg
03_2020_3001_01_C493.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Felande länken mellan semidressurarna du listar och de biffiga dykarna du kört på sistone: panerai. Hittar man en PAM000 för 30k eller kostar de snarare 35?

Eller varför inte el primero igen, det finns ju en svart på k&s...
 

emilarne

Cartier
Felande länken mellan semidressurarna du listar och de biffiga dykarna du kört på sistone: panerai. Hittar man en PAM000 för 30k eller kostar de snarare 35?

Eller varför inte el primero igen, det finns ju en svart på k&s...

Känner mig inte mogen för panna än... :/ Har ju haft en rainbow el primero redan så det känns lite onödigt att prova en till, eller? kanske är just det man ska göra? :eek:
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Bara för att du har en viss budget behöver du ju inte maxa den; följ i spåren av Papis och Pelarns paketöppningar och dra till med en Glycine! Airman tex är ju för jäkla cool..
 
Topp