• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp Bulova välja nästa klocka att återsläppa

Kropoth

Cartier
https://www.instagram.com/p/BbUzBdIF3I8/

"You decide what’s next. Cast your vote now for the next release in the Bulova Archive Series. Click the link in our bio to vote."

Det står mellan följande:
1972 Oceanographer “Devil Diver”
1970 Bull-Head Chronograph
1970 Surf-Board Chronograph


23416559_1963343990571196_6256006207522209792_n.jpg


Jag röstade på "Devil Diver" för jag är hårdrockare.
 

Dondon

Cartier
Känns väl troligt att ordningen följer från höger till vänster. Detta helt utan vetskap utan bara ockulärbesktning så kan ju vara helt fel med.
 

Kropoth

Cartier
Jag kopierade alternativen uppifrån och ner från omröstningssidan, och använde bilden från Instagram. Räknade med att folk skulle klicka på länken. Omröstningen sker alltså på Bulovas hemsida. :)
 

vonhall

Rolex
Hoppas att det blir 1970 Bull-Head Chronograph som de kommer att göra igen! En riktigt tuff klocka som har tavelmönster som en gammal p-automat :snaphappy:
 

Jax

Cartier
Det här var knepigt. Jag tycker nämligen att alla tre är riktigt läckra. Kanske en liten övervikt för Surf-Board. Men om 10 min tycker jag kanske något annat.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Det är ju bara en av dem som skulle gå att ha på sig. Boettformen "avhyvlad diskus" är inget för mig i alla fall...
 

floristen

Cartier
2-Faktor
La min röst på Surf-boarden, även om inte urtavlan tilltalar mig särskilt mycket. Valet föll på den tack vare boettformen.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
https://www.instagram.com/p/BbUzBdIF3I8/

"You decide what’s next. Cast your vote now for the next release in the Bulova Archive Series. Click the link in our bio to vote."

Det står mellan följande:
1972 Oceanographer “Devil Diver”
1970 Bull-Head Chronograph
1970 Surf-Board Chronograph


23416559_1963343990571196_6256006207522209792_n.jpg


Jag röstade på "Devil Diver" för jag är hårdrockare.

Ha på sig sin Devil Diver och lyssna på DevilDriver.
 

KJS79

Cartier
2-Faktor
Orkade inte grotta ner mig på deras hemsida men framgår det nånstans vilka mått och vad det är tänkt för verk och sånt? Surfbrädan är min klara favorit rent utseendemässigt.
 

Kropoth

Cartier
Orkade inte grotta ner mig på deras hemsida men framgår det nånstans vilka mått och vad det är tänkt för verk och sånt? Surfbrädan är min klara favorit rent utseendemässigt.
Jag har inte sett den informationen, men så tolkade jag omröstningen lite som en marknadskoll. När de vet vilken klocka flest vill se så kommer de att konstruera den, och därmed är inte storlek och insida bestämt ännu.

Min uppfattning.
 
Topp