• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp! Klocka till damen. Dykare, 40mm minimum, gärna ¨guld¨ el. TT

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Tänkte överraska damen med en klocka, dels för att hon är så härlig men också för att jag tycker att hennes Michael Kors klocka är på tok för trist. Jag vet att hon gillar dykare och älskar Rolex 16613 sub så något TT eller ¨guld¨är att föredra. Hon har ingen aning om nått i klockväg förutom att Rolex är Rolex så om det var upp till henne så kunde jag hängt på henne någon Invicta variant av nämnda Rolex. Det tänker jag dock inte göra av moraliska skäl utan köpa nått lite mer originellt. Dykare runt 40mm, gärna TT eller ¨guld¨ och gärna med färglad bezel och/eller tavla (Wolf of Wall Street Heuern hade varit perfekt om den varit större..) Budget? 5k om det är mitt i prick. Ös på och länka gärna oblygt till egna och andras säljannonser.

Tusen tack för hjälpen på förhand!

Anders
 
Topp