• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med köp av första klocka 114060

jake777

Omega
Har planer på att köpa min första riktiga klocka, en helt ny 114060 helst. Har läst runt lite på forumet om diverse köpställen som gråhandlare eller AD, vad tycker ni om att köpa från en gråhandlare i Sverige som har positiva omdömen här från KS, jag är student och 20 år så självklart spelar den ekonomiska aspekten in för mig, just nu har jag ett erbjudande på runt 58tkr, är det bra? Vad bör jag tänka på? Och ifall jag besöker mindre AD:s i Sverige, som Skövde t.ex. kan man få ett likvärdigt pris därifrån också? Ber om ursäkt om jag är oklar med mitt svar men som sagt detta är mitt första klockköp, har självklart läst runt på forumet men känns även skönt stt få ett rakt och direkt svar!
Undrar lite vart du hittar en ny 114060 för 58000kr? Har letat länge och slutade med att jag köpte hos AD förra veckan! 58000kr är riktigt bra bris om den är ny?
 
Topp