• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med köp av Rolex Datejust 16013

Zefside

Breitling
Hej alla,
Jag letar för fullt efter en Rolex Datejust 16013 med tapestry dial och har hittat en på Chrono24 för bra pris och med en del info. Säljaren är dock privat, utan historik och jag är själv inget proffs, så det är svårt för mig att göra en bra utvärdering.

Är det någon som kan hjälpa med en lite feedback? Vänligen se nedanför:
https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id10974540.htm
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Tråkig boett, moms och att du eventuellt åker på en service känns som de främsta nackdelarna. Sedan hade jag personligen inte köpt klocka av en privatperson i Kanada.

För 40+ bör du kunna hitta en riktigt fin 16013 här på KS. Koncentrera dig på att hitta ett ex med bra boett och länk och komplettera sedan med den tavla du önskar.
 
Senast ändrad:

Zefside

Breitling
Tråkig boett, moms och att du eventuellt åker på en service känns som de främsta nackdelarna. Sedan hade jag personligen inte köpt klocka av en privatperson i Kanada.

För 40+ bör du kunna hitta en riktigt fin 16013 här på KS. Koncentrera dig på att hitta ett ex med bra boett och länk och komplettera sedan med den tavla du önskar.
Tack, det ska jag göra. En tavla kan man hitta men vad kostar det att få den utbytt, 1.000 kr?
 
Topp