• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp med leverans till amerikansk adress?

engst

Silver
Har på eBay hittat en klocka från barndomen som jag länge letat efter, men säljaren vill bara skicka inom USA.
Hur brukar ni göra för att få detta att fungera på ett bra sätt? Finns det någon quick fix?

- - -
PS
Om någon kan hjälpa mig akut genom att agera ombud i denna affär, så donerar jag gärna en femhundring till BCF som tack. Den aktuella klockan kostar under tusenlappen, och säljaren har 100% positiv feedback, så det borde inte vara några konstigheter :)

Japp. Och vederbörande var kargt avvisande beträffande Sverige. Jag skickade därefter ett generöst bud - långt över maxbud - men fick inget svar.

Känner dessutom att problematiken dyker upp med jämna mellanrum, och kan vara värd att lyfta även generellt. Även om jag här och nu förstås är allra mest angelägen om att få hem klockan från mellanstadiet :)

Googla "us forward shipping" för att hitta företag som tillhandahåller en USA-adress för köp, för att sedan skicka vidare till internationell adress. Procentuellt lär totala frakten bli rätt så dyr dock.

Tillbaka
Topp