• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp med likes i en fototävling?

Tampa_blord

Silver
God kväll!

Brukar normalt sätt aldrig skriva ett sånt här inlägg men jag tänkte i alla fall ge det ett försök :)

Jag, och säkert många med mig, är medlem i Divers Watches på Facebook. Varje månad har dom en fototävling. Denna månad är det lite speciellt då dom firar 50.000(!) medlemmar och har fina priser i potten.

DEFDB15D-9196-4A86-8850-F6C03206BB5D.jpeg

Normalt sätt så är det en jury som röstar fram dom bästa bilderna men denna månad är det den bild med flest likes som vinner. Behöver helt enkelt lite hjälp med likes :)(förutsatt att du är medlem och också gillar mitt bidrag). Tävlingens sista dag är imorgon 31/5 kl 23:59 så det är lite i sista stund :)

Här är i alla fall mitt bidrag:
B2C867D5-B860-4350-9E7E-5F2BF120BA1F.jpeg

Jag skulle bli otroligt tacksam om någon faktiskt orkar ta sig tiden och gå in och ”lajka” min bild :)

Senast ändrad:
God kväll!

Brukar normalt sätt aldrig skriva ett sånt här inlägg men jag tänkte i alla fall ge det ett försök :)

Jag, och säkert många med mig, är medlem i Divers Watches på Facebook. Varje månad har dom en fototävling. Denna månad är det lite speciellt då dom firar 50.000(!) medlemmar och har fina priser i potten.

DEFDB15D-9196-4A86-8850-F6C03206BB5D.jpeg

Normalt sätt så är det en jury som röstar fram dom bästa bilderna men denna månad är det den bild med flest likes som vinner. Behöver helt enkelt lite hjälp med likes :)(förutsatt att du är medlem och också gillar mitt bidrag). Tävlingens sista dag är imorgon 31/5 kl 23:59 så det är lite i sista stund :)

Här är i alla fall mitt bidrag:
B2C867D5-B860-4350-9E7E-5F2BF120BA1F.jpeg

Jag skulle bli otroligt tacksam om någon faktiskt orkar ta sig tiden och gå in och ”lajka” min bild :)
Hinner jag bli medlem så har du min röst:D
Riktigt bra bild!

Tillbaka
Topp