• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med ljuduppspelning på mobil.

Rossi

Rolex
2-Faktor
Vänder mig hit för jag för jag vet inte vem jag ska fråga. Sökt utan att hitta nåt på nätet. :dead:

Det gäller en Samsung Note 9, dvs android.

Oavsett om det är Spotify eller Pod eller Storytel hackar ljudet, nästan som det upprepar sig någon tiondel sekund. Lyssnar jag på Urbildningsradion låter Denke som en "hippt" mixad VJ på MTv -88. Likadant oavsett om det är via wifi, data eller nerladdat.

Ram finns. Lagringsutrymme finns.

Har någon en idé om vad som kan vara fel?
 
Senast ändrad:
Japp. Upptäckte även att Whatsapp hackar likadant. Vill helst inte fabriksåterställa...
Tänkte först att det kan vara anslutning eller minneskort, men om det är i alla lägen känns det uteslutet. Har du ändrat någon ljudinställning nyligen?
Utgår från att du startat om telefonen. Har du uppdaterat alla programmen i play? Kollat efter en ny systemuppdatering?
Har du installerat någon ny app nyligen, prova ta bort/stoppa den. Kolla energiinställningarna (Batteri) och hindra så många appar du kan som du inte tror behövs från att autostarta.
Jag har ingen lösning, bara en checklista på hur jag skulle söka om samma sak hände mig.
 
Topp