• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp med Omega speedmaster professional

Hej
Jag skall kanske köpa en klocka men ägaren säger att den är 39mm i diameter och 42mm med krona. Stämmer detta för referens 35705000? Är det en mindre version av professional? Värde på denna? Svensksåld med box och service historik. Den är inköpt 2005.

Mvh

Bilagor

• IMG_0963.JPG
    IMG_0963.JPG
    142.3 KB · Visningar: 4
  • IMG_0964.JPG
    IMG_0964.JPG
    156 KB · Visningar: 3
Hej
Jag skall kanske köpa en klocka men ägaren säger att den är 39mm i diameter och 42mm med krona. Stämmer detta för referens 35705000? Är det en mindre version av professional? Värde på denna? Svensksåld med box och service historik. Den är inköpt 2005.

Mvh
Det är en 42 mm. Sen är mitt tips att inte vara helt övertygad om en affär om säljaren inte vet vad den säljer.

Beroende på när service är gjord mellan 26 och 30 k i värde. Ställ frågan i speedmastertråden så får du förmodligen fler svar. ( @yonsson )

Hej

Mvh
Kommer den enbart på läder eller medföljer länk? Storleken är en standard Speedmaster Professional. En Speedmaster 3570.50 går väl för omkring 24-27' med okänd servicehistorik. Give or take.

Tillbaka
Topp