• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med present

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Min fru fyller 35 i år. Jag vill ge henne en fin riktig klocka, jag har tittat lite på beg rolex perpetual och perpetual date, även air king och datejust, samt omega AT och lite annat.
Men efter att ha börjat hinta lite om vad jag funderat på och visar exempel modeller så har jag fått klart för mig att hon tycker alla ovanstående och liknade modeller är "fula". Hon är även penga medveten och vill inte ha en för dyr present...
Hon fick titta lite i en affär och de klockor hon tyckte bäst om var guess klockor (wtf!) (nä jag kommer inte skilja mig).
Så nya tag, budget upp till 25k. Klocka gärna med pärlemor tavla, nån diamant eller motsv någonstans är inte fel, inte för liten, minst 35mm, med stål armband. Guld vill hon inte ha.

Jag vill att det skall vara en automat men inget krav, kollade lite på bulova, de möter nog hennes önskemål men jag tycker inte om dem.
Tips o idéer mottages gärna.
 

Jonaz

Rolex
Jag köpte en tag heuer alter ego med pärlemor och diamanter... Mycket uppskattat. Sen knyckte hon min tudor DJ... ;)


iPhone | Tapatalk
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köp en guess och lägg resterande 23 k, eller vad det blir, på en semester!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

frere

Audemars
2-Faktor
theargonaut skrev:
Köp en guess och lägg resterande 23 k, eller vad det blir, på en semester!

+1!

Jag har själv kapitulerat inför det faktum att min fru inte uppskattar dyra klockor. De flesta gör ju faktiskt inte det.
 

_jonte

Patek
Bulgari eller Chanel är ju modemärken med bra klockor. Kolla om hon gillar dessa. Rätt dyra så är väl beggad som gäller ändå.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Gillar hon inte en klassisk Air king på oyster, eller en datejust på jubilee.. Så blir det nog svårt.

Bästa tipset är nog att köpa en guess eller triwa och lägga resten av cashen på något annat.
 

max

Dancing Queen
Beror ju jättemycket på vad hon har för stil men bombar med några iaf, blandat automat och quatz.
...vet inte varför allt blev vitt, men så blev det nu :)
longines-conquest-creamic-front.jpg

BREITLING-Colt-33.png

Bell-Ross-Argentium-watches-16.jpg

bell-ross-brs-white-brs-whc-phsrb.jpg
 

Knät

Cartier
Min fru hajade också till över nån Guess i nån damtidning men bytte sen favoritklocka på nästa sida till en Chanel J12 chrono..
Beggat bli det svårt med en Chrono med 25k i budget.. Men några tuss hit och dit har ingen dött av.. ;)
 

Evilananas

Breitling
2-Faktor
Köpte en Hydroconquest (quartz) i svart till min tjej. Ganska "billigt" men ändå fint! Funderade också på en Aquis men det var över min budget då...
 
Topp