• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med pris sättning på Heuer Camaro

flugan

Cartier
Hej.
Då jag är väldigt dåligt insatt på vintage ur så behöver jag lite hjälp.
Heuer Camaro med valjo 72 verk, servad tidigare i år ink nytt glas för 3500kr.
Lite dings och små repor på boeten,jag har köpte av första ägaren så jag vet att den aldrig varit polerad
Ny racing rem av hög kvalité köpt av Monochrom för ca 1100:-
Såg att dom billigaste på Chrono24 ligger på 33000 och upp,tycker det värkar vara mycket??
Tack på förhand.
DSC_0483.JPG
DSC_0483.JPG
 

Bilagor

  • DSC_0486.JPG
    DSC_0486.JPG
    92.1 KB · Visningar: 91
  • DSC_0485.JPG
    DSC_0485.JPG
    87.6 KB · Visningar: 90
  • DSC_0486.JPG
    DSC_0486.JPG
    92.1 KB · Visningar: 87
Senast ändrad:

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Heuer har gått upp rejält det senaste året. Camaron har väl varit mindre populär än Autavia, Monaco och Carrera, men har också stigit i värde. Jag tycker inte 30000kr+ är orimligt för en fin tre reg Camaro.
 

Heurol

Breitling
Fin! Låg en likadan, också nyservad, uppe på blocket tidigare iår men ngn hann före, är det den?
Kan också tänka mig att köpa om priset är ok, men blir det 30+ får Virrooo ta den ;).
Snart årsdagen jag blev bestulen/rånad på min fina Camaro två reg. i Barcelona förra året.....:( ... den var grymt fin med orangea visare.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fin-fin! Jag var på G att köpa en Camaro får 2-3 år sedan. Då låg de på 17-20K... Borde köpt då... :banghead:

Så 30 låter väl inte helt orimligt!
Ska den säljas så lägg ut en seriös annons här. Finns nog flera intressenter. Jag är en av dom... (Även om en vittavlad med datum är den jag egentligen vill ha)
 
Topp