• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med säljare och klocka

rotvold

Friends of KS
Hejsan. Visste inte om jag skulle låna någon tillfällig tråd eller vart jag skulle lägga den, men chansar och gör en ny här! :)

Min stora fråga är om det är någon som handlat av VintageWatchItaly eller om någon har några synpunkter om företaget i sig!
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-ref-16710-full-set.33885/ har funderat lite på denna, ser ut att vara i bra skick, eller är det någon som har något annat att säga om den? Har inte det bästa ögat för detaljer då jag är rätt ny på sånt :)
 

rotvold

Friends of KS
Tack för svaren, ska kika på dom nämnda alternativen.
Har väl egentligen inget bra svar på den frågan, har nog bara inte letat tillräckligt noga än! :)

Ingen som har nåt att säga om säljaren? Läste att han fått lite skit för sitt sätt att annonsera, men inte om själva klockorna och servicen.
 

Icaras

Rolex
Tack för svaren, ska kika på dom nämnda alternativen.
Har väl egentligen inget bra svar på den frågan, har nog bara inte letat tillräckligt noga än! :)

Ingen som har nåt att säga om säljaren? Läste att han fått lite skit för sitt sätt att annonsera, men inte om själva klockorna och servicen.
Han blev medlem bara för ett par veckor sedan så jag tvivlar på att någon hunnit handla av honom :)
 

rotvold

Friends of KS
Hade absolut kunnat tänka mig att köpa den, men då måste jag sträcka lite på budgeten. Så det innebär att spara lite till! :) Den var otroligt fin!!!
 
Topp