• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mej med julklapp åt min sambo - hon bär en regal ur&penn

KRICAR

Silver
Pledge Member
Som rubriken lyder, har vart på henne länge om en ny klocka då hon inte kan gå runt i en regal. frågade henne igår vad hon ville ha i julklapp och hon sa smycke eller kanske en NY KLOCKA :D Wiiieee! budget är liten (runt 1000lappen) då vi prioriterar våra barn. Men nått bättre än en regal lär jag ju få för det priset ;) begagnat eller nytt kvittar. tacksam för all hjälp! Hon har inge större krav mer än att hon inte gillar flerfärgat Nato.

Väl mött!
MVH kristofer

Jag köpte en Seiko SNK789 till min fru förra jul som hon är väldigt nöjd med och använder dagligen. Snidade ihop ett fint läderband till den också för att ha lite alternativ.
Du borde kunna hitta en ny samt ett ok läder för runt tusenlappen totalt :)

Stal en bild från nätet:
SNK789K.jpg

Jag köpte en Seiko SNK789 till min fru förra jul som hon är väldigt nöjd med och använder dagligen. Snidade ihop ett fint läderband till den också för att ha lite alternativ.
Du borde kunna hitta en ny samt ett ok läder för runt tusenlappen totalt :)

Stal en bild från nätet:
SNK789K.jpg
Den såg ju riktigt Nice ut :) tack! :)

Den är 37, den hon har nu är ju 40. Om ni kollar kommentaren så är det en kvinna som kommenterat att den passar bra på henne :)

Orient Bambino är fin, kanske i största laget och automatisk men de har säkert någon mindre Quartz modell i sortimentet, Orient alltså :)

Tillbaka
Topp