• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig! Är denna Panerai falsk eller äkta?

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Inte lönt att åka och titta på den. Ruskigt dålig replika, var ligger den för salu? Borde plockas ner.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, utan att vara "panna-expert" så ser den ju ok ut men som Master sa, jag höll på att bli blåst trots att både klocka och säljare såg bra ut, det var helt enkelt så att idioten som kontaktade mig och erbjöd klockan inte var säljaren med goda ref som han angav sig att vara och iomd förmodligen inte heller ens ägde klockan som han skickade bilder på.. Jag var skeptisk och var egentligen inte direkt nära att bli blåst men vi kom till punkten då han skickade sina bankuppgifter och där blev det uppenbart, då kontoinnehavaren inte var samma man/namn som säljaren. Lycka till men var försiktig till tusen, speciellt om ni inte ska ses f2f!
WTB? Livsfarligt.
 
Topp