• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp mig hitta en dressare

jag har nu varit medlem på detta forum i ca ett år och det intresse medlemmarna delar är fantastiskt och har väckt ett intresse hos mig jag aldrig tidigare trodde fanns. Alla trådar om förslag på en viss typ av klocka vid en specifik prisklass är kanske lite många på detta forum men eftersom att jag i mitt sökande har haft svårt att hitta den perfekta klockan vänder jag mig nu till er:
Har ni några förslag på en dressare med blå urtavla och:
-En tavla med en diameter på 38-40
-Quartz eller automatiskt urverk
-som faller inom prisklassen 10-15k
-som är ny eller begagnad?
Mvh.
Erik

jag har nu varit medlem på detta forum i ca ett år och det intresse medlemmarna delar är fantastiskt och har väckt ett intresse hos mig jag aldrig tidigare trodde fanns. Alla trådar om förslag på en viss typ av klocka vid en specifik prisklass är kanske lite många på detta forum men eftersom att jag i mitt sökande har haft svårt att hitta den perfekta klockan vänder jag mig nu till er:
Har ni några förslag på en dressare med blå urtavla och:
-En tavla med en diameter på 38-40
-Quartz eller automatiskt urverk
-som faller inom prisklassen 10-15k
-som är ny eller begagnad?
Mvh.
Erik

Longines Master collection har en fräsch inom den specen.

E0A7F355-1B5B-4A7E-BAB1-4C6E4242C398.jpeg

https://www.longines.com/watches/the-longines-master-collection/l2-628-4-92-0

Förvisso 1.500kr över.

Skulle kört en Longines Saint-Imier. Antingen svart eller en brun läder med vit tavla. Lite högre prisklass finns reducerat pris på runt 16 000 kr.

Bilagor

• the-longines-saint-imier-chronographe.jpg
    the-longines-saint-imier-chronographe.jpg
    46.3 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp