• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig hitta rätt klocka till mor min!

fretig

Cartier
Då min kära mor tänkte unna sig en ny klocka nu när hon fyller jämnt vände hon sig till mig. Hon har fastnat för en parfymklocka (bild nedan) vilken jag med gott samvete inte riktigt kan lämna henne mina rekommendationer till. Jag vill därför påkalla forumets samlade kunskap i jakten på den perfekta klockan för min mor. Bilden nedan får tjäna som vägledning i designhänseende. Hon gillade även länken i mesh.

Vad tror Ni?

99952039_v_1355890521.jpg

Tackar på förhand =)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Vad är specifikationerna på den klockan, alltså hur stor är den osv? Vilken prisnivå snackar vi? :)
 

_jonte

Patek
Varför inte köpa den CK du visar? CK ingår i och tillverkas av Swatch Group, och borde vara helt ok och betydligt bättre än motsvarande parfymmärken som tillverkas i Kina.
 

fretig

Cartier
Hallå!

Ja prislappen på den där ligger väl på ca 1500:- så därom och någon 1000 lapp uppåt antar jag är rimligt.
Visste inte att CK ingick i Swatch så kanske är det något att köra på i alla fall då. Avfärdade den instinktivt bara=)
Men andra förslag mottages likväl. Den bör vara tunn och minst 34mm exl kronan.

Trevlig helg alla!
 
Topp