• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig välja min första klocka?

BadkarsPiraten

Vacheron
Välkommen till KS!

Datejust är ett riktigt bra val och tyvärr så gick inte jag "rätt" väg genom Rolex träsket genom att börja med en DJ men det ska bannemig bli Rolex #3 för mig.
En DJ på läder och vitguld.

Lycka till med sökandet! Tveka inte på att fråga det kunniga folket här ;)
 

MariaE

Panerai
Vilken bra tråd och vilka goda råd. Funderar på att kopiera tråden men sänka slanten till 5000 kr och önska något unisex. Jaja, jag vet att jag bör lägga lite mer, men då måste jag se över ett ev partnerbyte. :confused:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Vilken bra tråd och vilka goda råd. Funderar på att kopiera tråden men sänka slanten till 5000 kr och önska något unisex. Jaja, jag vet att jag bör lägga lite mer, men då måste jag se över ett ev partnerbyte. :confused:
Du kanske ska leta efter en Sinn 556 fast den ligger nog nån tusenlapp över budget.
 

Kissie

Vår lille fastlagsbulle
Fråga inte posörerna det här forumet för de kommer bara rekommendera massor av äckliga Rolex :wtf:
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Fråga inte posörerna det här forumet för de kommer bara rekommendera massor av äckliga Rolex :wtf:


Hörrö Dalibor. Det är en sak att du trollar i en egen tråd. Men det är rätt respektlöst att vara ett troll i en seriös tråd. Din egen trolltråd är ett roligt och humoristiskt inslag, som snart kommer gå över. Min rekommendation är dock att du håller dig till din egenbyggda sandlåda, och inte sprätter runt och sabbar för andra TS.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Okej, ett par veckor senare och jag stirrar fortfarande på en naken handled..

Problemet är att jag fastnat något oerhört för Explorer II 16570, vad har ni för erfarenheter av denna klocka? Känns lite som att det skulle kunna vara något för mig då den är väldigt allround, och om jag förstått det rätt så är det inte omöjligt att hitta en sådan runt +/- 25 tusen.
 
Topp