• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig välja "tråksub" från Chrono24

Bulten

Breitling
Hej,

Vill köpa en Rolex Sub 16610, År 2000-2003, Lugholes/SEL.
Har en budget på 42000 kr så borde ju inte vara svårt att hitta en schysst men jag börjar bli halvt galen då mitt letande här, på blocket och chrono24 får mig att nästan ligga sömnlös på nätterna.

Jag är absolut inte erfaren och behöver hjälp från er med erfarenhet, Gärna tips på annonser från chrono24.

Jag antar att om jag handlar inom EU så tillkommer endast porto? eller?

Hittade den här som jag tycker verkar bra(?), inge papper eller box men bra pris(?)
Hittar även inget omdömme om återförsäljaren men sidan känns ju legit.

http://www.ancienne.es/en/rolex-submariner-16610-01290/

Stort tack på förhand!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Hej! Har inga konkreta tips, men jag tycker du borde hitta en så vanlig klocka i Sverige om du har lite tålamod. Servad och kanske med box för liknande pengar.

Jag känner igen känslan när man har upptäckt det starka behovet...
 

jabla

Sarlacc
Förstår att det suger efter tidigare missöde. Lugna dig lite så dyker det säkert upp en till försäljning här när sommarsäsongen är slut och flipparna vill ha en höstklocka.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ska du ha en safirsub med icke-keramisk ring så tycker jag du ska köra på 16610 LV, den är roligare än den vanligs tråksubben
 
Topp