• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp! Mockaband till omega seamaster diver 300

Simpa

Basic
Hejsan! Är inte den mest aktiva här på KS och kanske inte den bästa på att navigera mig igenom de tusentals trådarna men som rubriken lyder är jag i behov av lite hjälp/tips.
Jag kommer med största sannolikhet få erhålla en svart omega seamaster diver 300 och eftersom jag inte är det största fanet av länken, tänkte jag sätta den på ett brunt mockaband.
Jag undrar därför: Vilka märken/hemsidor ska man leta efter om man är sugen på ett brunt mockaband? Såklart tar jag jättegärna emot tips om vad som skulle kunna passa till klockan förutom ett brunt mockaband!
Tusen tack på förhand.

Mitt tips är att välja ett band som passar en dykare bättre än mocka. En medelväg är Rios Activity som ser ut som ett gummi men bärs som ett läder. Har ett sånt som jag använt bl.a. på en SMPc. Har dock inte sett det i brunt...

Tillbaka
Topp