• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hjälp! Vilken G-Shock ska jag köpa?

Jag har denna...

0cf83bb3.jpg

Negativ display...Blow edition... :mrgreen:

Tack för svaren! Fan finns ju massa olika haha har sökt ett tag nu men ska snart köpa.. Vilka bra sidor vet ni om? Ska jag köpa från Kina/Japan eller från någon säljare i SWE?

Köp denna av mig! Grymmaste och snyggaste G-Shocken som finns, LNIB!

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1355480930.193410.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355480930.193410.jpg
    88.7 KB · Visningar: 673
  • ImageUploadedByTapatalk1355480955.729661.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355480955.729661.jpg
    218.6 KB · Visningar: 686
  • ImageUploadedByTapatalk1355481026.693599.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355481026.693599.jpg
    78.7 KB · Visningar: 660
Klart man har en G! Jag rekommenderar Riseman, den är lite nördig och fet på armen. Jag tycker att du ska satsa på en med radiokontrollerad tidsinställning så att du kan ställa dina mekaniska ur efter rätt tid också.

336758cb.jpg

Zed skrev:
Klart man har en G! Jag rekommenderar Riseman, den är lite nördig och fet på armen. Jag tycker att du ska satsa på en med radiokontrollerad tidsinställning så att du kan ställa dina mekaniska ur efter rätt tid också.

336758cb.jpg

Där sa du något! Vad kostar en?

Jag har haft några olika och alla har varit fina och sjukt tåliga.
Nu har jag en sån här:

gshock1.jpg

Det är nog den billigaste modellen de säljer tror jag. Hade jag köpt en ny, så hade jag köpt den nya mudman-en i svart, med negativ display.

Kson skrev:
Där sa du något! Vad kostar en?

Det skiljer lite var man köper dem men cirka 3000 kr om du köper hos Uret eller i vanlig butik. Jag köpte min för cirka tusenlappen beggad från TTT. Det finns även Risemans utan radiokontroll, de ser identiska ut men på den utan RC står det FULL AUTO EL LIGHT högst upp på glaset. Här ser du min gamla så kan du jämföra med bilden innan.

f6be6771.jpg

Vad blev det nu då??

Tillbaka
Topp