• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hmm...Visst är det någon speciellt med blåa tavlor på klockor!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vet inte varför jag är så kär i blå tavlor på klockor, men jag bara just Löve it :hungry: ! Har ett gäng, men det är dom här tre som jag gillar bäst... Är ju sådant lyster i tavlorna som jag har svårt att kunna få med på bild, tyvärr så blir inte bilderna rättvisa hur tavlorna är egentligen men det är en mörkdjup magisk blå, nästan lite åt metallic hållet :nailbiting: . Jag hoppas alla förstår vilken blå färg jag pratar om, Hehe ;) , ni som har någon eller haft, känt, klämt eller något annan händelse förstår nog vad jag pratar om :p. Jaja...här kommer lite bilder i alla fall, hoppas ni förstår lite vad jag menar.


DSC_6886_zpsc36af355.jpg


DSC_6879_zps5c5c6d86.jpg


DSC_6891_zps55161310.jpg


DSC_6894_zps2e32ef6f.jpg


DSC_6900_zps82eb849f.jpg


DSC_6909_zps9cf9c6a0.jpg


DSC_6908_zps052ef559.jpg


DSC_6934_zps50c358dd.jpg


DSC_6936_zps58039220.jpg
 

Hardy

Thug
Håller med om att blå tavlor är jävligt läckert!
Det känns fräscht ;)

Omega AT:s är även den schysst!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Nu blir det budgettankar, men min klocka jag hade i 18-årsåldern hade också en jäkla fin blå lyster i tavlan och mycket riktigt var det speciellt. Passar till allt och är i sig jäkligt snyggt!
 

BME

Cartier
Det är snyggt som attan med blå tavla! Älskar tavlan på min Monaco och trots ihärdiga övertalningsförsök i fredags så är den inte till salu, inte än iaf :)
 
Topp