• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hodinkee Talking watches with Alfredo Paramico

luddviig

Panerai
Såg den precis, tänkte göra en tråd men såg att du hann före! Fy fan vilka klockor killen har, Alfredo Paramico verkar vara
en riktigt skön lirare också!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Verkligen fantastiskt att se dessa människor och hur passionerade de är över att samla klockor. Gillar nästan passionen mer än själva klockorna.

Helt fantastiskt välgjorda avsnitt. Detta är helt klart ett av de bästa hittills. :)
 
Undra om någon någonsin kommer våga bära den nautilusen som tydligen aldrig hade burits tidigare om jag förstod det rätt, måste kännas jobbigt om man råkar göra några repor i den.
 

paradis

Audemars
Att bara äga dom ,utan att kunna bära dom,nej det skulle jag inte .Förstår honom också,eftersom dom är så unika,dyra,mm Vackert att titta på............:)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Herregud. Saknar ord. Galet bra och häftigt att se så otroligt ovanliga klockor som också är i oanvänt skick. Sick!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Att bara äga dom ,utan att kunna bära dom,nej det skulle jag inte .Förstår honom också,eftersom dom är så unika,dyra,mm Vackert att titta på............:)
Tror han har tillräckligt många galet fina ur som han använder som beaters:D Dessa är skönheterna han tittar och slickar på bara:D
 

Isodor

Audemars
Herregud vilket king! Stora applåder.. vilken samling med historia och sökande bakom. exceptionellt!
 

Icaras

Rolex
Vilken kille! Fantastiska klockor och framförallt hans glädje och story för varje en av dem. Säkerligen spenderat flera tusen timmar bara att leta på ebay och andra auktionssidor. Tack för att du länkade! :):)
 

NickG

Cartier
Ett program där man bjuder in kändisar med klockintresse som får berätta om sin samling och hur den kom till skulle vart enormt underhållande! Självklart skall det finnas en expertpanel som kan hela historien om alla deras klockor.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag blir så inspirerad av det här avsnittet! Men är det kul att ha klockor du ej kan bära för att de är så unika?
 
Topp