• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Homemade läderstrap 200:- .

rogart-63

Patek
Har steppat upp mitt bandtillverkande lite:). Har kantsytt "puuuuh" ett koskinn som är narvsvärtat i svart men det blev blått :confused: med gul tråd . På så sätt fått fram ett svenskt band? Eller snarare lite åt jeansfärghållet. Svart kantfärg Ruskigt snyggt om jag får säga det själv . Riktigt snyggt på en Speedmaster och säkert på en Rolle oxå . 20-18 mm och 120 mm och 80 mm långt . Bandet är likadant på båda sidor . Dock är syningen snyggare på framsidan som tur är :woot:
Bandet säljes för 300:- skickat och inte mindre . Har använt bandet några gånger själv på en speedy . Sänker därför priset till 200:-
Retur om det inte är till belåtenhet eller nåt liknande . Köparen står för returen .
Grymt svårt att se nån nyans ser jag nu. Får se om jag kan ta nån bättre bild eller får ni helt enkelt tro på mig:
DSC04917.JPG
DSC04916.JPG

Se dessa bilder för skick efter användning av mig själv . Och montage på en speedy . 200:- nytt pris .
DSC04998.JPG
DSC04997.JPG
DSC04996.JPG
 

Bilagor

  • DSC04921.JPG
    DSC04921.JPG
    77.5 KB · Visningar: 357
Senast ändrad:
Topp