• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hoppsan där blev någon glad, kaplans pant idag...

Marckus

Panerai
Någon som blandat ihop prisreferenser med gulduren....Skämt åsido... är väl lite bitter eftersom jag trodde att jag skulle knipa den för en spotstyver
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Var och nosade jag med. Frågan är dock om dessa är så eftertraktade? Med den aktuella tavlan är det inte mycket som skiljer den från de senare. Skulle den haft en våfflad tavla däremot...
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Cool klocka. Tyckte nästan den var dyr när den låg på 15.000 kr innan auktionen, med tanke på vad nedslipat det ena bandhornet är, den är defekt, mm.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Cool klocka. Tyckte nästan den var dyr när den låg på 15.000 kr innan auktionen, med tanke på vad nedslipat det ena bandhornet är, den är defekt, mm.

Rätt ovanlig referens. Var du och tittade på uret? Tycker boetten såg bra ut på bilden och det du kallar nedslipat är nog bara spegling/kontrastknas.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Rätt ovanlig referens. Var du och tittade på uret? Tycker boetten såg bra ut på bilden och det du kallar nedslipat är nog bara spegling/kontrastknas.
Nä var inte där. Tavlan, visarna och rouletten är ju grymma men jag tycker det nedre, högra bandhornet ser tunt ut. Har inte koll på samlarreferenserna av dessa.
 

_jonte

Patek
Hade koll på den med, men drog ju iväg nåt så förbannat. Tror dock tavlan hör till den senare referensen 1625. Nån mer tanke om det?
Boetten såg väl fin ut, ser bara ut som en udda reflektion på bilden.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hade koll på den med, men drog ju iväg nåt så förbannat. Tror dock tavlan hör till den senare referensen 1625. Nån mer tanke om det?
Boetten såg väl fin ut, ser bara ut som en udda reflektion på bilden.

Har inte koll på tavlorna men hade samma tänk som dig. Man vill ju ha matta eller våfflade tavlor...
d0096576_893884.jpg
 
Topp