• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Horologen

Horologen

Basic
Om jag köpt något av dej eller du av mig eller ett gammalt hederligt byte så får du gärna dela med dej av upplevelsen!

Väl mött/Jonathan

Har gjort en bytesaffär i 50'-klassen med pengar från mitt håll. Affären som gjordes på distans gick väldigt bra. Korrekta beskrivningar och bilder, trevlig och snabb dialog och väl ordnad frakt. Kan bara rekommendera andra att göra affär med @Horologen. Goodguy till 100%.

@Horologen är en hedersman, sålde en klocka fullset till honom f2f, trevlig och genomgående bra dialog samt att vi satt och pratade ett bra tag i samband med själva försäljningen. 100 % Good Guy!

Gjort en bytesaffär i 35k klassen med denne herre på distans, trevlig kommunikation och även lite överraskningar i paketet vilket var trevligt. 100% GG. :)

Gjorde en bytesaffär på distans med @Horologen med villkor om retur. Då inte rolexlänken jag bytt till mig passade min klocka returnerades den utan problem och med ett otroligt gott och flexibelt bemötande. 110 % Hoppas få kunna göra fler affären i framtiden!

Köpte en Tudor av Horologen, allt i sin ordning, bra packat och fint engagemang när Postnord strulade lite! Klockan var helt enligt utsago!

Tack för en trevlig affär!

Sålde en Seiko till herren i fråga och alltihopa förlöpte supersmidigt och i god ton. Kan helt klart rekommendera honom som en goodguy! 👍

Köpte ett dyrare band med ett inbyte som delbetalning från min sida. Allt fungerade klockrent!
Snabba och tydliga svar, bra beskrivning av varan och extremt snabb leverans. Dessutom en riktigt trevlig kille👍
Skulle aldrig tveka att handla från @Horologen igen, 100% GG!🙂

Återigen gjort affär med @Horologen, denna gång sålde jag en klockanpå distans. Snabba puckar och riktigt trevlig kommunikation. 100% GG som rekommenderas😊

Tillbaka
Topp