Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej tack! Då ska jag låta bli att beställa därifrån, jag är sugen på en Bell & Ross och såg att dom hade ett par snygga där, är ute efter en Röd men tyvärr så finns den färgen bara i AM.Har eid både Everestbands og Horusstraps. Kvaliteten til Horusstraps er dårlig, sammenlignet med Everestbands. Dårlig = veldig, veldig tynne springbars, ingen brukermanual for tilpasning av gummireimen, ingen muligheter for å finjustere med clasp. Jeg kjøper gjerne flere Everestbands - men ikke en til Horusstrap. De ser fine ut på bilder, men kvaliteten suger.
Tack för tipset, är just nu inne på att köpa en Bell & Ross men tyvärr så har varken Everest lr Rubber B passandeHorus är Silikon medans Everest och RubberB är gummi. (Vulcanized Rubber)
Har inte själv testat Horus men läst en del negativa omdömen om dessa.
Jag hade lagt mina pengar på Everest eller RubberB istället!
Everest och RubberB är inte heller direkt billigt, vill minnas jag betalade 2200kr för mitt Everest hos Franks UR.@Richie men det känns fett ovärt att köpa Horus med tanken på att dom kostar nästan 100 dollares exkl Frakt + tull![]()
Everest och RubberB är inte heller direkt billigt, vill minnas jag betalade 2200kr för mitt Everest hos Franks UR.
Däremot har jag läst flertalet kommentarer på Rolexforums att Horus är sjukt överprisat sett till vad man får.
Inga egna erfarenheter av det dock..
Everest däremot känns som ett ”originalgummi” i kvalité, alltså jämförbart med Omegas och Breitlings egna gummin enligt mig. Blir till å köpa ett Orgninal B&R helt enkelt, trotts att den inte finns i den färgen jag vill ha
Svårare för din del dock när det kanske inte finns så många alternativ till din klocka?
Jag hade kört på ett av deras egna då!Nä har också bara hört positivt om Everest och RubberB samt att dom e värda sin slant. Ja menar ett Orgninal gummi till en bratte ligger ju på samma pris om jag inte minns helt fel. Det positiva är att B&Rs gummin är inte så farligt dyra![]()
Jo då! Alla dagar i veckan problemet är att dom tyvärr inte har den färgen jag vill ha (röd)Jag hade kört på ett av deras egna då!
Original är alltid Original![]()
Aha, typiskt...Jo då! Alla dagar i veckan problemet är att dom tyvärr inte har den färgen jag vill ha (röd)
Får nöja mig med typ gult![]()