• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hotellet hade lite klockor utställda.

Jonte73

Audemars
Har varit i Berlin en sväng och hotellet hade lite montrar med schyssta ur.
Ursäkta bildkvalitén men det var brådis till flyget.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

JohanHLM

Rolex
Rolig och annorlunda idé att ha på ett hotell!
Wempe var ett märke som jag inte hade koll på sedan tidigare så då har man lärt sig något nytt idag också :)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Efter en snabb googling verkar de ha ett väldigt brett modellutbud. Har de även samarbete med andra tillverkare? Förstod det som att det finns bla. en AP diver Wempe edition?

Det har jag ingen koll på tyvärr men däremot har jag besökt deras butik i Frankfurt, Berlin och NY. Frankfurtbutiken gillade jag bäst.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Inser att jag nog måste se till att prova en Breguet!
Har inte varit så i tresserad förut, men intresset har växt allt eftersom.
 

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Wempe verkar ha lite samarbete med hotell. Både Intercontinental i Wien och Madrid hade liknande utställningar som den du såg i Berlin. De Wempe-butiker jag varit i är ren klock-porr, vansinnigt stort utbud och hög service-nivå.
 

fredrik!

Cartier
Wempe i Berlin Friedrichstrasse är att rekommendera alla dagar, hjälpte mig att fixa ett jubilee med ändlänkar till en 5513.
Bättre service har jag aldrig fått i mitt liv, prata med Adrian och hälsa att jag skickat er om ni gör ett besök ;)
 
Topp