• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hotet mot Flingan :-)

D

Deleted member 1154

Guest
DI.SE har börjat skriva om Tudor Snowflake :)

Vad tycker ni om Tudor Snowflake läget just nu? kommer den fortsätta upp i pris?

Hur ser ni på bytta delar så som bytta visare? Bytta tavlor? Skadade tavlor?

Om man får lägga ganska mycket för en komplett klocka i bra skick skulle ni göra just det? Lägga mycket? Eller kan man nöja sig med en som inte är tipp topp med billigare pris?





wqGjZM4.jpg
 

poormans

Rolex
jag har aldrig gett mer än 17,5k för en flinga men sista jag köpte var typ 2012 eller 2013 nu ligger de flesta över 3,5k usd och de är populära, verkar nästan dyrare med no date än med date

tror det är som vanligt, bara att handla och inte kolla bakåt,

då kan man lätt bli deppig, när jag började sukta efter milsubbar låg en ok fullspec ifrån jed på ca 30 k gbp, idag sällan under 75k gbp, mellanskillnaden hade inte gjort ont någonstans

cheers
christian
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
jag har aldrig gett mer än 17,5k för en flinga men sista jag köpte var typ 2012 eller 2013 nu ligger de flesta över 3,5k usd och de är populära, verkar nästan dyrare med no date än med date

tror det är som vanligt, bara att handla och inte kolla bakåt,

då kan man lätt bli deppig, när jag började sukta efter milsubbar låg en ok fullspec ifrån jed på ca 30 k gbp, idag sällan under 75k gbp, mellanskillnaden hade inte gjort ont någonstans

cheers
christian

Frågan är om man längre hittar no date flingor.....?
 

poormans

Rolex
ja hittade denna i mitt bankfack ;) skämt åsido det finns alltid att köpa frågan är väl hur mkt man vill betala, de har helt klart blivit dyra men det har alla rolex plexi sportklockor

cheers
christian
 
Topp