• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hotstamping

Någon som vet vart man kan gå för att lösa detta?
Började med att jag köpte en weekendbag där dom i butiken hjälpte till att "bränna in" mina initialer i namnbrickan till väskan.
Har diverse andra väskor och övriga föremål som hade varit roligt att märka med text.

Tips på vart man kan gå?
 

Där sa du något.
Men behöver man inte ett pressverktyg som dom har i LV butiken för att få trycket att bli djupare om du förstår?
Se bild nedan.

DSC07036.JPG
 

Tärnan

Cartier
Där sa du något.
Men behöver man inte ett pressverktyg som dom har i LV butiken för att få trycket att bli djupare om du förstår?
Se bild nedan.

DSC07036.JPG
Ska sägas att jag inte köpt eller använt ett brännverktyg. Har däremot inhandlat ett anpassat vitpräglingsverktyg av dem o det var bra kvalitet. Men ring o kolla med dem, det blir roligare om du gör ett egen designat som du säkert kan ha länge o även till trä kanske..
 
Topp