- Pris
- 1500kr
- Returpolicy
- Ok inom 48h, köpare står för returfrakt.
- Bilder Skickat
- Ja
Ingen sommar utan djupmätning!
Här är två stycken Timex Smart Quartz till salu, mer om modellen kan läsas här: https://divewatchesblog.com/reviews/timex-t2n958-depth-gauge-review/
En filmsnutt:
Specifications
Länk helt oanvänd (inplastad), klocka i nära nyskick med små märken efter bandbyte som det enda jag kan hitta.
Nytt batteri och trycktestad ok hos KM Globen 10/6 2020. Inkl. originalbox.
***SÅLD*** 2. T2N958 (svart med gult plast/gummiband) ***SÅLD***
Klocka i nära nyskick med små märken efter bandbyte som det enda jag kan hitta.
Nytt batteri och trycktestad ok hos KM Globen 10/6 2020. Inkl. originalbox och manual.
1500kr/st, köp båda två för 2500kr, ev frakt efter ö.k.
F2F i centralare delarna av Stockholm föredras så att köpare kan inspektera först men 48h retur erbjuds om distansköpare skulle vara missnöjd med något och står för returfrakten. Frågor? Dra ett pm!
Här är två stycken Timex Smart Quartz till salu, mer om modellen kan läsas här: https://divewatchesblog.com/reviews/timex-t2n958-depth-gauge-review/
En filmsnutt:
Specifications
- Battery powered quartz movement
- 200m (660ft) water resistance
- Unidirectional bezel
- Mineral crystal
- 46mm case diameter
- 19mm height
- 22mm band width
- Date window
- Depth gauge measuring to 60 meters
- Temperature gauge measuring -5C to 45C
- Indiglo backlight
- Luminous indices and hands
Länk helt oanvänd (inplastad), klocka i nära nyskick med små märken efter bandbyte som det enda jag kan hitta.
Nytt batteri och trycktestad ok hos KM Globen 10/6 2020. Inkl. originalbox.
***SÅLD*** 2. T2N958 (svart med gult plast/gummiband) ***SÅLD***
Klocka i nära nyskick med små märken efter bandbyte som det enda jag kan hitta.
Nytt batteri och trycktestad ok hos KM Globen 10/6 2020. Inkl. originalbox och manual.
1500kr/st, köp båda två för 2500kr, ev frakt efter ö.k.
F2F i centralare delarna av Stockholm föredras så att köpare kan inspektera först men 48h retur erbjuds om distansköpare skulle vara missnöjd med något och står för returfrakten. Frågor? Dra ett pm!
Senast ändrad: