• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad HP Omen gaming laptop, 15-en1824no

Nopplis

Guld
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Båda skall vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Har bestämt mig för att sälja min gaming-laptop, då jag köpt en ny stationär och inte använder denna längre.

Prisvärd dator i fint skick som har mycket liv kvar. Har spelat bland annat Witcher 3, Cyberpunk 2077, Control, Assassins Creed:Odyssey och mycket annat på den utan minsta problem.

Enligt spec klarar den:
  • Mediumkrävande spel i 60 FPS i 1440p med maxinställningar (ex Fortnite).
  • Krävande spel med 60 FPS i 1080p med medelinställningar. (ex Cyberpunk 2077)

Senaste som såldes på Blocket i november låg ute för 8.000:-

Tänker mig 5.000:- , då det vore skönt att slippa alla däcksparkare på Blocket :) F2F i Stockholm eller skickas mot en tillkommande kostnad.

Specifikationer:

Operativsystem: Windows 11 Home

Processor: AMD Ryzen™ 5 5600H (upp till 4,2 GHz max. boostklockfrekvens, 16 MB L3-cache, 6 kärnor, 12 trådar)

Minne: 16 GB DDR4-3200 MHz RAM (2 x 8 GB) Överföringshastigheter på upp till 3 200 MT/s. 2 x 8 GB

Hårddisk: 1 TB PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD

Bildskärm: 15,6 tum (39,6 cm) antireflexbehandlad FHD, 144 Hz

Grafikkort: NVIDIA® GeForce RTX™ 3060 GPU för bärbara datorer (6 GB GDDR6 dedikerat)

Webbkamera: HP Wide Vision 720p HD-kamera med integrerad dubbel digital mikrofonuppsättning

Ljud: Bang & Olufsen DTS: X® Ultra; Dubbla högtalare; HP Audio Boost

Portar: 1 USB Type-C-® 5 Gbit/s överföringshastighet (DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge); 1 USB Type-A 5 Gbit/s överföringshastighet (HP Sleep and Charge); 2 USB Type-A 5 Gbit/s överföringshastighet; 1 AC-smartstift; 1 HDMI 2.1; 1 kombinerat hörlurs-/mikrofonuttag; 1 RJ-45

Expansionsplatser: 1 SD-mediekortläsare för flera format

Trådlöst: Intel® Wi-Fi 6 AX200 (2x2) och Bluetooth® 5 kombinerat (stöd för överföring i gigabithastigheter

Tangentbord: Bakgrundsbelyst med programmerbara RGB-zoner

datyr.jpg

Produktbild:

hp-omen-15-en1824no.jpg

hp-omen-15-en1824no (1).jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp