• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HQ Milton, någon som varit där?

Taxman

Rolex
2-Faktor
Som rubriken lyder undrar jag om det är någon som varit hos HQ Milton i San Fransisco? Har läst reportaget på Hodinkee (http://www.hodinkee.com/blog/watch-shopping-in-san-francisco-inside-hq-milton-mission) men jag tycker det vore roligt att höra lite förstahandsuppgifter.

Är själv väldigt sugen på att åka till San Fransisco och då vore ju ett besök en given to-do.

Hur mycket klockor har de i butiken? Kan man höra av sig i förväg om det är ngt särskilt man söker? Måste man boka besök i förväg? Hur är stämningen/bemötandet?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Maila Jacek och fråga.

Angående stämningen, så kan jag tänka mig att Jacek kanske inte har lust att sitta och spendera en lång stund om du bara skall titta. Inbillar mig att de har ganska mycket att göra.

Men tvivlar inte på att de ändå är trevliga. :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Maila Jacek och fråga.

Angående stämningen, så kan jag tänka mig att Jacek kanske inte har lust att sitta och spendera en lång stund om du bara skall titta. Inbillar mig att de har ganska mycket att göra.

Men tvivlar inte på att de ändå är trevliga. :)

Det ska jag absolut göra när det är klart om det blir någon resa.

Du har säkert helt rätt i att de knappast har lust att visa en massa klockor om det inte finns någon chans till försäljning. Var mest nyfiken på hur besökare har upplevt butiken. Det jag har läst om köp (via nätet) från HQ Milton har nästan uteslutande varit positivt.
 
Topp