• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HSK

HSK

Diamant
2-Faktor
Skriv gärna en rad och lämna ett omdöme om ni gjort affär med mig. Tack på förhand :)
 
Köpt en klocka utav @HSK och det gick hur smidigt som helst! Mycket god kommunikation från start tills att klockan landat. Hoppas på fler affärer med denna herre!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: HSK
Sålt en Zelos till @HSK. Bara gott att säga, en ytterst trevlig och smidig herre. Gör gärna affärer igen. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpte en Zelos av @HSK

Affären var rakt igenom trevlig och en av de smidigaste jag gjort på KS. Bra och ärlig beskrivning. Går att resonera med.

Paketet kom snabbt utlovat och dessutom totalt säkrad för Postmords eventuella klåperier.

100% GG som jag gärna gör affärer med igen.
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpten en klocka av @HSK
Mycket bra kommunikation, kände mig hur säker som helst trots postmords paketstrul.
100% GG
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: HSK
Köpte en Casio av @HSK och det gick alldeles utmärkt. Svarade snabbare än blixten på PM och skickade paketet snabbare än sin egen skugga!
Genomgående en 100% positiv upplevelse! Tusen tack!
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpt en G-Shock av @HSK. Mycket utförliga svar. Skick bättre än beskrivet. Mycket nöjd! Goodguy.
 
  • Like
Reactions: HSK
Sålde just en klocka till HSK vilket var en snabb, trevlig och smidig affär. Seriös och trevlig kille som Ni handlar tryggt med! 100% GG!
 
  • Like
Reactions: HSK
Bra paketerat, smidig och trevlig kommunikation, tillmötesgående på alla sätt. Klockan motsvarade beskrivningen på pricken. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpte en klocka som motsvarar beskrivningen fullt ut. Synnerligen väl och omsorgsfullt paketerat; väldigt informativ och ytterst trevlig kommunikation; blixtsnabb leverans. Allra varmaste rekommendationen!
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpte ett band av @HSK. Affären gick supersmidigt med en exakt beskrivning, supersnabb leverans och mycket trevlig kommunikation! 100 % & GG i min bok och gör gärna fler affärer framöver.
 
  • Like
Reactions: HSK
Köpt tonfisk av trådskaparen. En mycket trevlig upplevelse från början till slut med snabb kontakt, väl förpackat och leverans på ca 1 dygn. Tack för affären :)
 
  • Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp