Till salu en Huawei Watch Classic med Stainless Steel Link med Android Wear 2.0. Full set, dvs allt jag fick med, följer med vid köpet: box, extra länkar, laddare och en liten 'bok'. Minns inte om jag fick någon papperskvitto dock har jag fakturan på mejl som jag antigen kan skriva ut och packa ner tillsammans med klockan eller skicka mejl till köparen.
Fint skick, dock finns givetvis hairlines - jag har trots allt använt klockan till och från under halvårs tid ungefär. Den har stått i lådan sen jag skapade konto här
. Inga dings eller stora repor/skador. Fotar gärna mer om det är någon vinkel som saknas/önskas. Jag är väldigt mån om mina saker - hoppas det framgår från bilderna. Jag vet att den kommer förbli i lådan och då är det lika bra att någon annan sportar den.
Klockan inhandlades av mig i november 2016 (SIBA - under garanti nån månad till), nypris idag är 2500:-. Det var svårt att sätta pris eftersom endast en likadan har hittills sålts här på KS så jag sätter (samma) pris: 1250:- (1500
plus valfri frakt. Detta är min första försäljning på KS så jag föredrar FF affär (bor i Malmö) eftersom jag inte har några försäljnings referenser än. Skicka kan jag naturligtvis göra också och föredrar Schenker eftersom jag använt dem en del i år - spårbart och prisvärt. Frakten står köparen för (59kr om Schenker).
Mer information om storlek och funktionerna finns här (recensioner också):
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=3424596
Sammanfattning:
Pris: 1250:- (1500
Retur: Full retur om klockan inte är som beskriven eller annat som inte stämmer.
Tack KS för möjlighet att annonsera och ett underbart forum!
Fint skick, dock finns givetvis hairlines - jag har trots allt använt klockan till och från under halvårs tid ungefär. Den har stått i lådan sen jag skapade konto här
Klockan inhandlades av mig i november 2016 (SIBA - under garanti nån månad till), nypris idag är 2500:-. Det var svårt att sätta pris eftersom endast en likadan har hittills sålts här på KS så jag sätter (samma) pris: 1250:- (1500
Mer information om storlek och funktionerna finns här (recensioner också):
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=3424596
Sammanfattning:
Pris: 1250:- (1500
Retur: Full retur om klockan inte är som beskriven eller annat som inte stämmer.
Tack KS för möjlighet att annonsera och ett underbart forum!
Senast ändrad: