• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Hublot Aero Bang Tungsten Limited Edition

Lunkan

Cartier
Hublot Aero Bang Tungsten Limited Edition 999 ex säljes i mycket bra skick. Självklart ingår boxar, stämplat cert och manual. Klockan är från 2009. Klockans ring så väl som boett är tillverkad i Tungsten (wolfram). Materialet är i sig mycket svårt att lyckas repa jämfört med stål och det finns därav inga skador/ swirls att anmärka på :)

Till klockan kommer även ett svart original läderband (sjukt snyggt btw) och även ett brunt original racingstrap. Båda banden är i ypperligt skick :)




Filmen från Basel 2008 som fångade mitt intresse för Hublot och är en exakt likadan klocka jag säljer/ byter:




Priset sätter jag till 79 000 kr, jämför mer än gärna priset med chrono24. Just nu ligger priserna mellan 98-114 tkr för just denna limiterade modell.

Bytes mot en eller flera Rolex, AP, Patek, omega osv. Pengar upp eller ner diskuteras via PM.

Gott om referenser finns som de flesta vet ;-)

Skicka PM vid intresse
 
Topp