• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot Big Bang 44 vs Breitling Chronomat 44?

Hublot Big Bang 44 vs Breitling Chronomat 44?

• Hublot Big Bang 44

Röster: 15 68.2%
  • Breitling Chronomat 44

Röster: 7 31.8%

• Totala väljare
    22
Hittar ingen liknande tråd på internet så jag kom till er kära KS för hjälp här. Måste fattar snabb beslut, 1 mot 1, vilket av de här 2 klockorna tycker ni? Hublot Big Bang 44 eller Breitling Chronomat 44?

Hublot lätt!! Händer alldeles för mycket på Breitlingen och lite cäl mycket bling, men sedan är det ju i slutändan upp till vilken DU gillar mest. Håller med @Richie att det såg väldigt märkligt ut med de klyvda romerska siffrorna.

Hubloten är ju mkt nättare och mindre känsla av guldklocka. Vill du ha en guldare som syns ska du ju ta Breitlingen! Jag störs inte av siffrorna på den, tyckte det var lite coolt. Sen är Hubloten också väldigt fin men mer en svart klocka med gulddetaljer än en guldklocka imho. Lycka till och meddela hur det gick 😊

Förstår att du är splittrad, grymma klockor. Vid första anblick var bratten given sedan funderade jag lite och velade. Breitlingen väger tyngst.

Tillbaka
Topp