• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Hublot Classic Fusion 42mm

Borone

Basic
2-Faktor
Hublot classic fusion i stål och med svart urtavla. 42mm. Quick-set datum. Safirglas på både fram och baksida. Svart Hublot naturgummiarmband av ”bespoke-modell” (fixed lenght), som passar handleder 18 cm +/- 0,5 cm (naturligtvis enkelt att byta till annan längd). Hublot viklås av MDM-modell”. Skruvad krona.

Klockan är i fint skick, med tunna hairlines och lättare bruksspår. Trycktest och avmagnetisering genomfört hos Klockmaster Globen 2016. I övrigt är servicehistoriken okänd.

Ytter- och innerbox från Hublot medföljer (se bild). Papper medföljer ej. Har verifierat tillverkningsår (2006) för detta exemplar direkt via Hublot. Oklart när den plockades ut.

Billigast på C24 för denna modell är just nu 37,7k (utan varken box eller papper), så jag sätter bytesvärdet till c:a 30k. Priset sätter jag till 25k här på Klocksnack och då är jag inte öppen för prutning. Har satt ut den för 29k på Blocket och har kontaktats av 10+ intressenter redan under första dygnet, men de flesta (alla?!) verkar vara a) oseriösa skambudare b) bedragare eller c) jättekrångliga, så jag säljer hellre här på Klocksnack. Referenser finns i min goodguy-tråd.

Säljer helst F2F i Stockholm. Retur enligt överenskommelse.

Jag är eventuellt intresserad av byten mot Grand Seiko, Cartier, Rolex, Omega, Sjöö Sandström eller annat kvalitetsmärke. Kan tänka mig byten rakt av, med mellanskillnad åt mitt håll eller maximalt 10k mellanskillnad åt ditt håll.

IMG_3123.JPG

Bilagor

• IMG_3126.JPG
    IMG_3126.JPG
    234.1 KB · Visningar: 289
  • IMG_3127.JPG
    IMG_3127.JPG
    136.4 KB · Visningar: 283
  • IMG_3128.JPG
    IMG_3128.JPG
    152.1 KB · Visningar: 277
  • IMG_3129.JPG