• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Hublot classic fusion - nytt pris.

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Gör ett sista försök att sälja den annars så ger jag klockan en ny chans till lite handledstid. Så den får ligga ute till ett pris på 36000 i några dagar. Går den inte iväg så drar jag tillbaka annonsen och börjar använda klockan igen. Lite små trist att bara ha den liggande för att kanske sälja den.

Har haft klockan sedan slutet av juni och kanske inte riktigt är en klocka som passar mig trots allt, har gett den några försök men nja. Inte något fel på klockan men inte riktigt min stil.
Så om det finns något intresse att köpa den för ett fördelaktigt pris så får pengarna gå tillbaka in i klockbudgeten för ett lite mera långsiktigt (och tyvärr mycket dyrare) ändamål.
Köpt hos svensk AD med cert, boxar, kvitto. Allt som följde med helt enkelt.

En classic fusion på 38 mm. Ref.565.NX.1170.RX. Armband i gummi.

Hade tänkt mig 39 500 för den så går jag inte back så mycket. Listpris ligger på 53500 har jag för mig.

Enklast att göra upp F2F i Stockholm men kan skicka om pengarna är på mitt konto först.

hub1.jpg

hub2.jpg

hub3.jpg
 
Topp