• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump Hublot classic fusion säljes/bytes

Pris
29000Kr
Returpolicy
inom 24h om klockan inte stämmer överens med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump 29tkr


Här kommer en fin Hublot som passar till det mesta. 42mm bred men känns mer som 40mm. Jag använder den som kontorsklocka. Säljer/Byter nu klockan för att jag är sugen på något nytt.
Har väldigt fin mörkblå Sunburst urtavla, öppet boett, och alla gummilänk-delar finns med för justering till valfri handledsbredd.
Klockan är i gott skick och är gångstestad av förra ägaren med god amplitud. +- 0,3 sek så går inom cosc. Den är mjuk i uppdraget och även datum växlar fint. Lång gångreserv. Safirglaset är uttan nagg eller repor.

Spec:
Diameter: 42mm
Ref: 1915.1
Quickset
Årtal: 2005
Cert: Ja
Box: Ja
Boett: Stål


Notering.
Klockan har lite små märken på bazelring och samt en ett liten ding på bandhornet.
Calles_hublot-11463-a.jpg
Calles_hublot-11593-a.jpg

Byte kan vara intressant men då mot:
Rolex, Tudor, Omega, Panerai testa mig!

Betalning via Swish, har KS referenser.
Försäkrat brev ingår om du vill att jag skickar varan.
 
Senast ändrad:
Topp