• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot 'Jeans'...

Jag gillar verkligen Hublot.....inget annat märke skulle komma på idén om en jeanstavla med brillor...och ta +100K för den.....Så rätt...så snygg......på med solglasögonen för här sticker det till......

Riktigt snygg och helrätt av JCB & Co......alla ni haters.......F-U!!! :lol:

Davvan skrev:
Jag gillar verkligen Hublot.....inget annat märke skulle komma på idén om en jeanstavla med brillor...och ta +100K för den.....Så rätt...så snygg......på med solglasögonen för här sticker det till......

Riktigt snygg och helrätt av JCB & Co......alla ni haters.......F-U!!! :lol:

FAAAN Davvan, jag hade räknat med att du skulle klippa den blå Hubben på K&S? Den är cool och hade jag dom pengarna så skulle jag slagit till...

Kanske får bli den blå keramiska B&Rn istället....

Den är grym Master....men det finns inge flis....inga utrymmen för utsvävningar....

Josef B skrev:
Jävligt cool collection! Hublot ska ha eloge att de vågar sticka ut!
Exakt så!

Asfeta minus glittret! Diver 4000 fick det att kittla till rejält i ljumsken.. :oops: Där snackar vi en skön sommarklocka att slänga upp på Pavven's räcke en solig eftermiddag!

Aquaracer2 skrev:
Charles_ skrev:
Davvan skrev:
Den är grym Master....men det finns inge flis....inga utrymmen för utsvävningar....
Du och masterkiller kan väl dela på den :lol: Ge mig ett gemensamt bud ;)

Delad vårdnad hehe!
Blue is the new black!

_DSC7938_zpsbc89b1a5.jpg

Jag tycker tyvärr denna hubbe inte är den skarpaste kniven i lådan. Men jeans blir snyggare med tiden sägs det? :)

Tillbaka
Topp