• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Special WorldCup Guest

WBergdahl

Panerai
Stötte på denna klocka för några veckor sedan och tyckte att den var otroligt ball!

Vad det då rör sig om en en klocka från Hublot, som de tillverkade åt sina gäster under fotbolls VM och rekommenderade dessa att lämna sina egna klockor hemma då risken att bli rånad i Brasilien var så pass stor.
Klockan är en quartz och är till större delen gjord av plast!

Jag har nu hittat en möjlighet att köpa en av dessa klockor (av x antal gjorda), och min fråga till er i panelen är då: skulle ni köpa den? Om ja, vad skulle ni kunna ge för en?

photo.jpg
 

Galaxy

Rolex
Kul pryl för den fotbollsintresserade även om LE kanske inte spelar jättestor roll när det kommer till Hublot. För mig skulle det mycket bero på vilket pris jag får möjlighet att köpa den för, har säljaren gett dig någon som helst prisuppfattning?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag hade gett att antal tusenlappar då den är snygg och kul. Förbered dig bara på att den kommer kännas lite billig och att den har ett enkelt verk. Reservdelar och service är nog inget Hublot kommer vara så hjälpsamma med framöver.
 

WBergdahl

Panerai
Kul pryl för den fotbollsintresserade även om LE kanske inte spelar jättestor roll när det kommer till Hublot. För mig skulle det mycket bero på vilket pris jag får möjlighet att köpa den för, har säljaren gett dig någon som helst prisuppfattning?

£1300... Känns kanske lite dyrt, men det är en riktigt cool klocka i mina ögon!

Vad försöker du säga, att en Rolex skulle vara bättre? ;)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Några tusen skulle jag kunna ge för den men inte 15000 som någon skrev. Om inte annat så går den nog att sälja vidare till någon samlare eller fotbollsnörd för om jag minns rätt om den så var det bara tidigare Hublot ägare som är registrerade som fick köpa den.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Den kommer antagligen att kännas som en Swatch. Kolla spännet på bandet, tex. 2-3k skulle jag kunna tänka mig, som ren samlar/kuriosagrej.
 

WBergdahl

Panerai
Kommer göra som ni andra skulle gjort, och det är att avstå! Om jag nu inte kan få ner priset till under £1000
 
Topp