• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot-tråden

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Den är riktigt grym! Haft en likadan själv :) Härligt spontanköp!

Har sett många udda och coola hubbar här på KS så hoppas dom dyker upp nu :)
 

holma20

Panerai
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Grattis till ett bra val!
Kul att du väljer hubbe, får väll bidra med mitt nyliga tillskott jag me:)

image.jpeg
 

Apansson

Torpare
Den här var kul att få ha prövat. Classic Fusion 45mm. 42 är snyggare, och jag är en länk-kille så därför fick den som bekant lämna. Ganska kul och udda design, jäkligt slimmad och clean samtidigt. Hade man bara accepterat att ha gummi så...
Riktigt bra svart färg i tavlan, den är verkligen svart.
image.jpeg
image.jpeg
 

notnA

Omega
Hublot är lite guilty pleasure för mig. Classic Fusion är ju riktigt trevlig, jag gillar formspråket som Hublot har i grunden. Det är väl sidan som riktar sig mot Ryssland och Asien jag har svårt för. Riktigt läcker tavla @holma20
 

Floffen

Panerai
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Fet! Snyggaste Big Bangen tycker jag. Synd bara att den är så förbannat stor... Hur känns den på handleden tycker du? Ingen puckkänsla? :)
 

holma20

Panerai
Har alltid gillat hublot , de är nått som jag fastnar för eller har, alltid gjort !
Svårt att sätta fingret på men tycker deras case modell är en av faktorerna, :)
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Grattis! En äkta feting!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Finns en del Hublot här på KS, men ingen tråd. Visa upp era Hubbar!

Börjar med min som köptes väldigt spontant igår, Big Bang Evolution Ice Bang. Krånligt namn, krångligare referensnummer: 301.CK.1140.RX

44mm, keramisk boett, tungstens bezel. Hyfsat cool imo och bland det bättre Hublot producerat.

image (4).jpeg
image (5).jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Hur stora handleder har du? Den ser ut att sitta bra på dig
 
Jag funderade lite på en, men så fick jag reda på att de har tyngder i sina Ti klockor, för att de inte skall kännas för lätta... Varför väljer man då Ti? Stål är ju faktiskt oftast snyggare...
 
Topp