• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Ultra Thin

Kson

Patek
2-Faktor
FmDufUR.png


Gillar denna modell ser snygg och dressad ut! Bra Hublot!

Passar den din smak?
 

BME

Cartier
Snyggaste jag sett på länge från Hublot men tycker även jag som föregående talare att subsec ser lite knepigt ut där den är placerad...
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Snygg!

Övriga "ultra thins" är väl 42 mm och tyvärr är antagligen denna inte något undantag. Hade gärna sett att de filat av några mm.
 

DrDre

Patek
Inte så dum, men som sagts ovan, bandet är lite för tjockt. Personligen tycker jag Hublot har massor av fina modeller i deras Classic Fusion line. Lite mindre och lugnare designspråk än Big Bang och King Power. Classic fusion vs Big Bang tycker jag känns lite som Royal Oak vs Royal Oak Offshore.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Shit, det var nog det enda från Hublot jag sett som jag faktiskt gillar. Men det verkar ju bara vara jag som tycker att sub-sekunden ligger coolt placerad. Tycker det får den att sticka ut lite. Karaktär, kanske vi kan kalla det…. :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Shit, det var nog det enda från Hublot jag sett som jag faktiskt gillar. Men det verkar ju bara vara jag som tycker att sub-sekunden ligger coolt placerad. Tycker det får den att sticka ut lite. Karaktär, kanske vi kan kalla det…. :)

Blir snyggt när de inte överdriver sina klockor.
 
Ser ju ganska trevlig ut fast undrar vad Hublot fantasterna kommer tycka, e det inte lite grejen med Hublot att den ska vara tjock, stor och vräkig? lite så jag resonerat i alla fall, tyckt det varit själva "charmen" med dem :)
 
Topp