• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Hublot Watch Atelier 500.XI.1100.VR.FIF14

Max N S

Omega
Jaha.

Med tanke på att jag har fått ett bud på min Hublot ifrån utlandet så tänkte jag slänga upp den här lite snabbt för att se ifall någon i Sverige är sugen på ett köp innan den skippas bort ifrån Sverige.

Det är alltså en Hublot Atelier FIFA, folk som följt Dialo_2 på instagram och har sett klockan förr och var väl ganska mycket snack om klockan under fotbolls VM 2014.

Jag lägger ut den för 23.000:- med möjligt byte (Lite lägre än budet jag har fått på 3000$, som nu med en hög-dollarkurs kanske kan tyckas väldigt högt)
Den har Hublot Garanti kvar till 2016-07-14
Kommer med Box och papper + Hublots 2014 modellbok(Fifa 2014 edition)

KLOCKAN ÄR QUARTZ!


Info om klockan:

Black composite case with a multi-colored rubber strap. Fixed black composite bezel. Black dial with white hands. No markers. Dial Type: Analog. Date display at the 3 o'clock position. Quartz movement. Scratch resistant sapphire crystal. Screw down crown. Solid case back. Case diameter: 45 mm. Round case shape. Tang clasp. Water resistant at 100 meters / 330 feet. Luxury watch style. Hublot Atilier World Cup 2014 Mens Watch 500XI1100VRFIF14.


Brand Hublot
Model number 500.XI.1100.VR.FIF14
Gender Mens
Series World Cup 2014
Watch Style Luxury
Movement Quartz
Functions Hour, Minute, Second
Case Material Black Composite
Case Shape Round
Case Diameter 45 mm - View the watch size chart
Case Back Solid
Crown Screw Down
Bezel Fixed Black Composite
Dial Color Black
Dial Type Analog
Hands White
Bracelet Multi-Colored Rubber
Clasp Tang
Calendar Date display at the 3 o'clock position
Water Resistant 100 meters / 330 feet
Crystal Scratch Resistant Sapphire
Watch Label Swiss Made

Affär görs upp F2F. Bor i Enköping, därav området runt(Örebro, Stockholm, Uppsala m.m DVS) Ingen returrätt vid F2F uppgörelse.

IMG_1748.JPG
IMG_1741.JPG
IMG_1738.JPG
IMG_1749 (1).JPG



Lägger till lite fler bilder här! :) (Är uppenbarligen ingen superfotograf)
IMG_1775.JPG


IMG_1771.JPG
 
Topp