• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot

Jensan95

Breitling
hej! Har lite funderingar kring hublot. Finns säkert nån här som är insatt i hublot mer än mig. Men iallafall hublot hur är deras leverans/väntetider rent generellt? Förstår att det beror mycket på modell osv. Finns det modeller hos återförsäljare klara för leverans? Vet att dom har en del återförsäljare utomlands till ex. Som sagt bara det jag undrar har svårt att hitta info om just hublot.
 

Rey

Rolex
hej! Har lite funderingar kring hublot. Finns säkert nån här som är insatt i hublot mer än mig. Men iallafall hublot hur är deras leverans/väntetider rent generellt? Förstår att det beror mycket på modell osv. Finns det modeller hos återförsäljare klara för leverans? Vet att dom har en del återförsäljare utomlands till ex. Som sagt bara det jag undrar har svårt att hitta info om just hublot.

Finns på Bo Bergren i Sthlm, massa modeller inne. Generelt sett är de ganska dyra hos AD vs vad du får betala hos en gråhandlare. Tror att de flesta modeller går att fiska fram ganska enkelt. Om inte den modellen du söker finns tillgänglig finns garanterat någon snarlik då de gör väldigt många olika men små serier av de flesta modellerna.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
hej! Har lite funderingar kring hublot. Finns säkert nån här som är insatt i hublot mer än mig. Men iallafall hublot hur är deras leverans/väntetider rent generellt? Förstår att det beror mycket på modell osv. Finns det modeller hos återförsäljare klara för leverans? Vet att dom har en del återförsäljare utomlands till ex. Som sagt bara det jag undrar har svårt att hitta info om just hublot.

Gå till Rob Engström, du kommer få ett bra pris.
 

Reverso

Panerai
hej! Har lite funderingar kring hublot. Finns säkert nån här som är insatt i hublot mer än mig. Men iallafall hublot hur är deras leverans/väntetider rent generellt? Förstår att det beror mycket på modell osv. Finns det modeller hos återförsäljare klara för leverans? Vet att dom har en del återförsäljare utomlands till ex. Som sagt bara det jag undrar har svårt att hitta info om just hublot.


Bor du i Göteborgsområdet så kan du ta en tur bort till Jarl Sandin på Kungsgatan och spana in deras Hublot.
 
Topp