• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur gör man

jowa68

Basic
Hej på er - ny här och blir på riktigt inte klok på hur man postar i undertrådar. Hoppas inte jag gör bort mig genom att posta i den här tråden.

Är klocknörd sedan 13-14 års åldern. Önskade mig en Rolex Submariner i konfirmationspresent, men min käre far tyckte den var väl dyr :) Tog till jag fyllt 33 innan jag kunde skaffa en i Hongkong. Gillar annars 20 till 50 tals klockor.

Har en klocka som jag skulle vilja ha hjälp med som är betydligt nyare. Det är en Laks limited edition 1098 av 8888 så så där värst limited kanske den inte är. Är Andy Warhol. Försökt Googla mig fram till dessa men inte lyckats. Har fått den av en kompis som hade den i en låda. Helt oöppnad tror det är 90-tal då Swatch var stora. Tacksam för mer info samt ev pris.

Bilagor

• Laks Andy Warhol 2.jpg
    Laks Andy Warhol 2.jpg
    591.5 KB · Visningar: 4
  • Laks Andy Warhol.jpg
    Laks Andy Warhol.jpg
    426.6 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp