• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur gör Ni i dessa tider?

Mauritz

Guld
Hej,
Hur gör Ni vid försäljning i dessa tider när vi skall vara försiktig med att träffas etc. träffar Ni en potentiell köpare personligen eller skjuter Ni affären på framtiden? Jag föredrar iof. alltid att skicka och erbjuder alltid att stå för den kostnaden, framför personliga träffar Vill minnas att det var någon här som endast skickade och undvek f2f affärer på grund av hur samhället ser ut idag. Bara en tanke som slog mig såhär på söndagen. Va rädda om Er därute...

Bor personen i samma stad som mig och vill göra en F2F affär så gör jag det. Tar emot/lämnar över klockan från långt håll och betalning sker via swish.
Skakar ej hand!

Nu har jag inget nyköp eller försäljning på gång men skulle göra i stort som vanligt. Undantaget att inte ta i hand och ta med desinfektionsmedel för klockan, såna trasor man gör ren tangentbord/ mobiler osv.
Köper jag så är det ingen skillnad, länken går i ultraljudstvätt och resten tvättas med diskmedel och vatten.

Föredrar generellt att skicka - men f2f funkar fint genom att hålla avstånd och inte ta i hand.

Har fått skickat, hemlevererat och träffats på utomhus på min baksida med sprit och servetter.
Allt går att lösa med bra folk här på KS.

Tillbaka
Topp